blogggggggen

HEJ ALLIHOOOOPA!
igår blev det skruv för min del, konfan såklart med dom bästa, haha vi gjorde något rollspel som vi ska visa upp inför hela kyrkan? haha die die.. jag ska ju va med felicia, och då .. kommer vi garanterat börja skratta, om man tänker efter lite när vi va i kapellet en gång? näää nu ska vi inte få dåliga minnen xD haha.. efter konfan drog jag hem till linus, vi drog ner till affären, sen köpte han pizza, och sen satte jag drickan i halsen, Hahaha.. så spydde upp den igen, yeyey duktigt ellen! sen kom mamma och dom och hämtade mig vid 6,7?. när jag kom hem spelade jag gitarr och sjöng. idag vaknade jag vid 10.. fixademig klar, ska snart dra till lessebo. ska ta ett bussen till pappa, prova folkraceklääderna, ye roligt. sen åker jag till skruv? i think so.. haha, ha det bra puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0