förlåååååt så himla mycket

förlåt för jag inte bloggat, men har verkligen inte orkat, ibland så tänker jag att jag ska blogga, men sen blir det endån ingenting. haha jag är så duktig, men jag ska börja blogga mera nu iallafall! mm.. igår blev det skolan, gjorde två prov, först geografi, muntligt. gick super, sen fysikprov, gick faktiskt sådär, hade pluggat en halvtimma kvällen innan, men det kändes ganska bra, hihi. efter skolan drog jag ner till stationen med emelie, vi satt och hade sådär småflumm, hih. sen drog jag hem, hon med. när ja kom hem så somnade jag, haha. sen vaknade jag av att dom andra drog till öland, så jag blev ensam hemma. yey.. sen vid kvart över fem kom linus och vi drog till konfan, vid halv sex var jag han och alexandra där, yeee. vi hade lite damp, sprang runt och sådär, hihi. sen bakade vi nattvardsbröd, SKITKUL! nä.. sen sjöng vi, (n) sen drog vi upp till kyrkan där de va mässa, haha. kuligt.. sen drog jag, linus&alexandra hém för att äta, sen kom linus pappa och hämtade oss, yeyey. sen på kvällen va jag ute med alexandra, sen drog hon hem, då gick jag hem till linus och alla dom, vi kollade på bb. kul.. sen drog vi hem, sova :) hehe. nu sitter jag vid datan, funderar på att gå ut, ha det bra. pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0