heh

hej min söta blogg :*
har endån ingenting att göra så jag passar på att blogga, idag vaknade jag vid 11 trorjag? ganska skönt att sova ut!
har typ städat rummet, varit ute med my, sen vid tretiden drog jag ut och mötte linnea&johannes. vi drog hem till linnea en stund, sen drog jag hem en runda, och kom tillbaka sen, vi gjorde inte så mkt.. haha, jag vågade erkänna att jag verkligen hatar ormar! :) hahaha.. sen vid halv nio drog jag hem, har pratat med carin i telefon, sen har jag provat kläderna som morsan köpte på ullared idag, sen har mamma målat mina naglar, wiho. sen har jag inte gjort så mkt mera, nu är klockan halv tolv, orkar inte sova.. hahaha.. men nu ska jag återgå till mina sysslor.. alltså, tänka på all skit som hänt, fuck.. men ciao bloggen!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hejsan, jag har en fråga. Ett tag var det ju väldigt mycket snack om någon Erik, från både ditt och Felicias håll. Vart har han tagit vägen? :)

2011-04-28 @ 13:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0