hos carin

hejsvejs, det va ett tag sedan jag bloggade, så jag tog mitt feta as till datorn för att göra lite nytta.. haha..
igår drog vi på begravning, det va ganska jobbigt, jo det var det.. men det gick ju över, det är klart man tänker lite på det men ahja.. tyckte det va en fin begravning, fast med en sjukt dålig präst, seriöst.. tyckte han va lite boooong i huvet, hähä.. efter begravningen så drog jag ut och träffade hanna och sara, sen satt vi vid ica och hade skojsigt, hihi.. sen kom carin och sen träffade vi på pontus&kevin, sen efter en stund drog jag och carin hem, kollade på tv, sen drog jag ut till hanna igen, vi satt och pratade till tolv tiden, det va mycket trevligt att träffa dig igen hjärtat! sen drog jag in och somnade vid ett tiden. blev väckt av en störig bror som skrek.. men ahja, sen åt man frulle, och sen blev det käka pizza sen hem, när jag va hemma så duschade jag och fixade mig klart, sen vid åtta tiden drog jag till carin, hon va barnvakt så jag ville vara lite snäll och göra henne sällskap...
har svin ont i halsen och i hela kroppen, drog ut till johan & johannes, johan dödade mig lite väl mkt asså.. sen kom matti och dampade lite, vi satt och drygade.. sen drog jag hem, värsta läskigt, blev typ förföljd, nä men det kändes så.. lääääskigt.. nu sitter carin vid tvn, och jag bloggar.. haha ja, vet inte direkt hur länge vi ska sitta här? men det blir väl en stund till. sen ska vi nog dra ut och träffa någon roligt typ! hahaha, hmmm.. imorgon är det söndag & kyrka, yeyyy! måste till kyrkan imorgon ju.. har bara gått 8,9 gånger? och jag behöver gå 15 gånger, kommer inte hinna det.. näjnäj.. men ah, vi får väl se hur det går.. nu ska jag sätta mig och kolla på filmen med carinlille, hihi.. ha det superduper, pussar / ellen :)

slänger in en söt bild på världens bästa tjej, carin elmgren.
puss på dig storasyster, jag älskar dig! ♥
checka hennes blogg också? http://amorr.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Yohanna

hejsan, tänkte bara berätta att jag avslutar kl 20.00 avslutar jag min frågestund, så passa på att fråga nu!



http://yoyossecret.blogg.se/2011/april/fragestund.html#comment

2011-04-06 @ 18:05:39
URL: http://yoyossecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0