life is a highway

tjena allihopa, längesedan jag bloggade, eller ja. typ två dagar, men men.. jag orkar aldrig blogga nuförtiden, så drygt, hihi ahja iallafall, igår va jag sjuk, hemma från skolan med feber, idag med. yey! men imorgon får jag väl tvinga mig själv till plugget, ska ha redovisning på svenskan, fyfan vad pinsamt&jobbigt.. ska stå framför klassen helt själv och läsa ett helt papper med massa fakta om Vilhelm Moberg, nää usch jag vill inte asså.. så ikväll blir det väl duschen och sen plugga, btw, matteprov imorgon med ju! usch.. men nu ska jag gå och göra mig lite frukost, klockan är bara 10, haha fett.. ha det bra allihopa! & håll tummarna för mig imorgon när jag ska redovisa, (om jag ens ska det) men tror det blir så, eftersom vi har en tvåtimmars lång svenska så ja0! ha det bra, pussssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0