tidsfördriv

Du heter: ellen
Smeknamn: jadu, folk kallar mig alltmöjligt..
Låt som när du är ledsen sörjer till: emolåtarna, såklart. typ sofijah&fonky fresh
Beroende av: facebook, dator, mobilen, pengar, att knäcka fingarna, och massa andra småsaker xD
Vad tror folk om dig: massaskit
Stämmer det: nepp, inte ett skit :)
Vad får du oftast komplimanger för: mina ögon, vene vfr.. & mitt hår, hahaha!
Vad säger du för att imponera på någon: brukar inte imponera.
Hur imponerar man på dig: att bara vara sig själv,
Brukar du skratta för dig själv: ja, när jag har riktigt tråkigt eller bara är flumm.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Haha, vad göru? :D<3"
Var bor du: flera ställen, skruv/vida, öland, hovmantorp♥
Trivs du där: i skruv&vida, njä.. på öland, hmm.. ja, och i hovmantorp, ja.
Äger du några converse: nepp
Sprit, cider, vin eller öl: cider eller vin.
Är du allergisk mot något: alltmöjligt..
Hur svarar du i mobilen: i mobilen svarar jag nog typ : ja,hallå? eller något.. och i hemtelen : hej det är ellen.
Antal timmar sömn inatt: 10
Brukar du komma i tid: nja
När mår du bra: när jag är med folk jag tycker om.
När blev du fotad senast: minns inte,
Hur känner du dig nu: sådär
Vanligaste färg på dina kläder: svart.. eller vitt
Vad tycker du om fötter:
usch!!
Vad saknar du: kära vänner, och den gamla tiden..
Hade du en bra kväll igår: jadåå konfan med linus&alexandra ju!
Favorit dryck på morgonen: oboy!!!
Rakar du benen: ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: när det är skolan så somnar jag runt elva/tolv, på helger eller lov blir det lite senare..
Är du blyg: inte lika mycket som jag va förut..
Sysslar du med någon idrott: inte just nu, har mina hästar men ah..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja faktiskt.
Har du spytt offentligt: ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: vet faktiskt inte
Är du nöjd med ditt liv: de funkar
Är du bortskämd: nää
Vad gör du i morgon: ingen aning,
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: ingen
Vad längtar du till: sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap: jo,
Vad använder du för schampo: olika
Hur gammal är du: 14, men om en månad 15.
Tycker du om någon just nu: ja
Gröna eller röda äpplen: gröna
Gillar du golf: nej
Vilken tid gick du upp idag: nio
Har du sovit i din egen säng inatt: nej, min säng jag har hos mormor och morfar
Har du strumpor på dig nu: yeå
Är det okej att gråta: ja
När grät du senast: -
Vad skulle du göra om du vann en miljon: vet inte
Bär du glasögon eller linser: inget av det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
Har du piercing: öronen. ska pierca läppen & kanske tungan snart.
Vill du gifta dig: jag vet inte..
Vill du ha barn: de är klart,
Solar du ofta: nej
Är du bra på att laga mat: ne
Är du flygrädd: ja :(
Hur vig är du: från 1-10, haha 4.. nä men kanske en 8, jag är grym
Är du musikalisk: älskar att sjunga, mmm..
Vad dricker du helst när du är törstig: cola
Vilken är din favoritglass: nje, inte glass!!!!
Tror du på ett liv efter döden? ja
Tycker du om sushi? nej förfan.
Vad äter du helst när du ser på film: veeeeneee!
Har du tandläkarskräck? nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls
Vilken ögonfärg har du:
blandning, gråa, blåa, gröna.
Har du någon gång gråtit dig till sömns:
ja..
Biter du på naglarna: nej, jag har slutat
Röker du: neeh
Hur ofta tränar/motionerar du: någon gång i veckan, springer då. men nu har jag problem med ryggen och knät, så inte denna veckan..
Senaste låt du hörde: fest i hela huset, bigbrother.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!



2011-04-23 @ 15:19:41
Postat av: piderpaderb

haha, du verkar va em jävligt "komplex" människa, kul, känslosam etc (: fin också :)

2011-04-26 @ 20:25:04
URL: http://apa.blogg.se/
Postat av: Sune Tönnesen

Du ljuger ju på en fråga :O!

2011-04-27 @ 13:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0