toppen bra börjaN

jag gillar inte det här..
ellen har haft ont i halsen i ca en vecka, och igår när jag skulle somna så hade jag extremt ont i halsen och i örat?
sen när jag vaknade så kunde jag knappt svälja, kollade mig i halsen, yey hela halsen va full med vita prickar!
så kollade mamma och sa att det inte såg bra ut, höll faktiskt med henne.. sen drog hon till ullared, så idag har jag varit hemma med my, (hunden). uno har varit på vift lite här och där, så jag har mest varit ute och sen vilat.
vid två drog vi till lessebo eftersom vi hade en tid hon doktorn vid 10 över två, först fick jag gå in och GAPA, haha.
hon sa att det int såg bra ut, buhu, så jag fick gå och ta prover, och det visade sig va det jag trodde, halsfluss..
så nu ska jag äta pencellin i 10 dagar, kåvepenin. äckligt.. haha, har tyckt extra synd om mig själv idag, så jag har druckit iskall cola, typ jätte mycket varmt te, och sen glass! gott.. men inte så mättande precis, hela halsen är svullen, låter ju som en uppstoppad anka när jag ska prata, hahaha.. men ahja, nu ska jag sova, klockan är kvart i nio och jag vill bara bort, har så jävla ont!! haha, vilket negativt inlägg dethr blev.. men skitsamma..
sovgott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0