tråååååk

♥ Vad heter du & vem är du? jag heter ellen jörgensen och jag är en vanlig tjej på 14, snart 15 vårar ^^

♥ Har du varit kär någon gång? ohja.

♥ Är du kär just nu? alltså, jag vet inte, jag tror de..

♥ Tycker du att det är okej med homosexualitet? hahaha ja?!

♥ Hur gammal var du när du fick din första kyss? som liten,

♥ Har du någon gång varit otrogen? nej.

♥ Skulle du kunna tänka dig att vara ihop med någon yngre? jadå

♥ Skulle du kunna tänka dig att vara ihop med någon äldre? klart

♥ Har du någon gång snott någon annans kille/tjej? hah, snott kan jag verkligen inte säga :)

♥ Har du haft en pojkvän/flickvän? ja det har jag
♥ Vilken är din favoritlåt? impossible med shontelle
♥ Har du en bästavän? yes!
♥ Vem kramade du senast? carin trorjag
♥ Vem pratade du med senast? face2face, mor
♥ Vad gjorde du igår? va ute,
♥ Ett sommarminne? har så många,
♥ 10 av dom allra bästa vännerna? carin elmgren, hanna turesson, molly stjernkvist, moa trysberg, joel åberg, philip, julia hausenkamph, felicia ekström, jonathan, zaccckk. och massa mera!!
♥ Har du någongång druckit dig full? ja de har hänt
♥ När gjorde du bort dig senast? don't remember
♥ När var du kär senast? ite längesedan
♥ Din allra första kärlek? patrik va och är min allra första kärlek....
♥ Vilken skola går du i? bjurbäckskolan emmaboda.
♥ Trivs du i din skola? sådär...
♥ Har du en hemlighet? ja, sägnågon som inte ha en..?
♥ Vad är kärlek för dig? han... är kärlek för mig
♥ Hur ser sommaren 2011 ut för dig? jag har inte planerat så mkt, men det blir öland, sommarjobba, umgås med vänner, festa, och massa mera!
♥ Vad är det första du ska göra när du vaknar nästa gång? gå upp, äta, duscha, sen vara hundvakt (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0