Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

ojojoj.. det va inte lätt! men ska försöka så gott jag kan.
mål: försöka klara skolan, få bra betyg&komma in på den linjen jag vill.. det är ett mål jag har!
drömmar: har väl inte precis någon super dröm precis, men det finns många. fast vissa är lite hemliga så jag säger dom inte här haha :)
önskningar: finns en önskning, men det är dock lite privat. en annan önskning kan jag säga, det är att alltid vara ung. en sådan dröm som inte kan "slå" in. att alltid vara i "tonåren" jobbigt oftast, men ganska soft om man tänker efter. lixom tänk när man är vuxen, man måste ha fula jobbkläder, va trevlig i språket, tjäna egna pengar, betala räkningar, usch det lockar mig inte ett dugg! men alla måsta bli vuxna någongång! en sak är säker att jag kommer se "äldre" ut på utsidan, men på insidan kommer jag alltid vara i denna åldern ;)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0