försöker le

nu ligger jag i sängen och lyssnar på amanda seyfried - little house. jag älskar den låten, den är från filmen "dear john" en grymt bra film, sån där snyft film! och det är en riktigt urgullig film ju, men faktist sorglig, men det är de flesta kärleksfilmerna? :( nae nu ska det iallafall bli skönt med sovmorgon imorgon & på tisdag, eftersom EMMABODA HAR STUDIEDAGAR, TRALALALA! sen tror jag bästa alexandra kommer hit på tisdag, så sover hon över här, så åker vi tillsammans på onsdag morgon till lessebo, och vi ska vara i lessebo halv åtta. snacka om drygt och jobbigt, när jag gick på bikupan så gick bussen från vida så dags.. men nu när jag går i emmaboda så ligger jag och sover vid halv 8 vissa dagar, ahahahaha.. slipper iallafall skolan måndag till fredag, så jag får en vecka till som "Lov" hahaha roligt, jag har bestämt mig för att ta med mig datan och det trådlösa till stockholm! för jag kommer dö utan min data? tror felicia skulle ta med sig sin data hon också, men det märker vi. jag kommer nog ha med mig tre väskor eller något? ska ha kläder med mig, datan, och sånt där. hahaha jag är typ taggad! men inte lika taggad på att åka tåg i 5 timmar? men det blir fett.... saknar folket i skolan ju, men aja. nu ska jag försöka sova lite, ha det iallafall super. ppusssar!
- if tomorrow never comes, will he know how much i loved him?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0