home alone

har varit i hovet ett tag nu, har bla. jobbat på tio med memil, hihi jätte roligt! sen igår va jag bästa millan en stund, vi gick upp på ett tak och in i ett rum, det va fett läskigt! hahaha, sen drog man hem, satt vid datan och va nog på världens sämsta humör! sen vid typ halv 2 på natten? gick jag ut och mötte brorsan, han fick mig iaf på bättre humör. tack bästabror! idag vaknade jag vid 12 av att emil kom in och väckte mig. hahah :)
nu sitter jag hemma själv, eftersom mamma och dom åkte till älmhult? ska kanske dra till skruv sen om jag har någon lust.. kanske träffa någon skojig person? får se vad som händer. nu ska jag dra, ciao!


Kommentarer
Postat av: julle'

varsegod ! :)

2011-02-26 @ 20:24:24
URL: http://allaboutmeandyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0