växupp

heysan.
min dag har varit sådär, skolan funkade faktist ganska bra. hade massa lektioner, sen efter skolan så gick jag julia och felicia upp till hkksalen, vi satt och drack te&käkade choklad, mummiieee. sen hällde felicia och jag massa socker i våra muggar, kan ju säga att det blev ganska sött? men lixom, snacka om att man blev lite pigg? jag och felicia började skratta och hade våra ryck, hahaha svinskoj. men efter det så gick jag med felicia ut, och vi snackade sen drog hon hem. jag med, väl hemma loggar man in på msn och där börjar allt igen, nä jag orkar inte.
är så förbannad, på dig, dig, dig, dig & dig! förstår inte hur ni orkar?
ne, nu ska jag gå&lyssna på musik&sen ingenting speciellt.. ha det så bra, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0