musik topp 10

har lite tråkigt här, så jag tänkte skriva ner 10 favorit låtar :)

on the floor - jennifer lopez & pitbull.
- häärlig dunkadunka låt!
follow me home - killabite.
- grym låt!
price tag - jessie j.
- jag bara älskar den.
i dina ögon - shirley clamp.
- låten är lite "deppig" men så underbar.
tonight (i'm fucking you)
- dunk dunk låt, man blir glad av låten på något sätt, hehe!
angel - flipsyde.
- typ "rapp" låt?
one (you'r name) - swedish house mafia....
- mums
count on me - bruno mars
- en låt som får mig att tänka på patrik.. men låten är så sjukt underbar!
overboard - justin bieber&någon jessica.
- ja ja ja jag vet ni alla hatar justin, men jag gillar han faktist..
impossible - shontelle.
- underbart bra låt! men en ennu bättre version är av Maddi Jane!

så här va min topp tio för veckan! men det finns så många fler låtar!
men domma är de som jag lyssnar mest på.


Kommentarer
Postat av: Axelanna

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-07-01 @ 09:14:39
URL: http://axelanna.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0