plugga satan

tjenareeeeeee!
idag har det varit en sjukt kul dag, eller tjah, lektionerna i början va skittråkiga, men på idrotten hade jag, julia&felicia asskojj, eller tja, felicia hade rycket? HAHAHAHA - ellen is my kaka (kk) så jävla roligt! hahahaha, ni skulle bara vara med! haha, efter skolan drog jag iallafall hem, sen pluggade jag satan eftersom jag har matteprov imorgon, kommer nog gå skit för mig, men jag får försöka.. verkligen försöka!
nu ska jag försöka få tag i osociala människor, sen ska jag sova :o
nu är det iallafall tre dagar kvar till loooooooov, sen är det 15dagar kvar till stholm, men är faktist inte så jävla taggad på det längre! fyfan vad störd du är, växupp? (:
men ska dra nu, ciao;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0