rubrik?

i tio dagar nu har jag mått sjukt dåligt, för ca, tio dagar sedan blev jag singel & det hade tagit riktigt hårt på mig, det har blivit ett x antal sömnlösa dagar för min del. men jag kan ju bara tacka alla mina vänner som hjälpt mig och fått mig må bättre, vill tacka en person lite extra mycket, tror du själv vet vem du är om du läser detta. men tack iallafall för du funnits där och hjälpt mig, fått mig på bättre humör&allt. du är guldvärd vännen! sen har det inte bara varit detta som fått mig på sämre humör, det har varit stora bråk mellan mig&en "gammal" vän, inte vilken vän som helst, en barndomsvän. en som egentligen betyder mycket för mig, även fast i vissa stunder man inte vågar erkänna det.. men som alla säga, "alla förändras någongång" vissa mer, vissa mindre.. men det är ju så, livet kan inte alltid bli som man själv vill, eller hur? jag har iallafall lärt mig en sak, att man ska hålla hårt i det man har, innan det är borta.. jag lärde mig det när det va försent, men man kan alltid hoppas på det bästa.. nu hade jag inte så mkt mera på hjärtat.. ville bara skriva lite på min fula blogg..
have a nice day, ciao / jörgensenellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0