chockad

hejsvejs, nu ligger jag i sängen och snackar skype med finfina vänner.
inatt hände en jävligt obehaglig sak, kanske inte ska snacka om det här på bloggen, men det va grymt läskigt.
och jag är chockad fortfarande, sen drog vi till tåget och stack hemåt, vi satt stilla på tåget hela tiden, känns riktigt duktigt, somnade i 10minuter sen kom någon och började dampa, så ah. jag och felicia hade nog verkligen skit tråkigt så vi satt och skrattade åt folk? vår söta "granne" ahahahahahh, hans internet hade stårre, som vi sa. super skoj, haha xd neaaah, nu ska jag kanske dra och försöka sova lite till, kommer inte våga somna.. men måste, ha det bra, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0