drop the world


bilden bjuder jag på..

hejsvejs, förlåt för jag inte bloggat på ett par dagar? men har varit upptagen, och igår va jag i kalmar efter skolan, träffade patrik :) drog hem vid typ tio tiden, så det blev en "heldag" med han&hans systrar, ahja. iaf, idag har jag varit i skolan, hade engelska "prov" det gick bra faktist! och jag visste inte ens om att vi hade prov, så då blev det lite jobbigt, men jag fixade det hyffsat tycker jag allt. efter skolan så va jag och hämtade ut halva mitt skåp, haha eftersom min nyckel är borta? så jag har beställt ny nyckel iaf.
när man kom hem så drog jag och mötte upp linnea, som man inte träffat på typ 100 år! så det va jätte trevligt :)
vi stod och snackade lite, sen drog hon hem & jag hem till mitt. nu sitter jag här, ska snart städa rummet, sen blir det biologiboken hela kvällen, hahaha har prov imorgon i sexualkunskap! haha tufft ju.
vi höres kanske senare ikv. ha det bra, pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0