i stockholm

jadu, nu sitter lilla jag och alexandra vid två datorer som finns i receptionen, idag forsov vi oss, eftersom vi va vakna hela natten mellan onsdag-torsdag, sen somnade vi igår vid typ tretiden, så det va jobbigt att kämpa sig upp ur sängen, hahah vi fixade oss sen drog vi ner och åt, sen drog vi till typ regieringshuset eller vad det va? jag va fortfarande så himla trött så jag somnade lite, haha. lågt gjort av mig, men endån. sen hände det en grej som jag bara inte vill snacka om, fattar ingenting, allt jag gör endån blir bara så himlans fel, och du säger att jag inte ska idiotförklara mig själv, men vadfan ska man göra när alla bara skriker och skäller på mig hela tiden? ska man gå runt och tycka man är bäst då eller? nej, sån är inte jag iallafall bara så ni vet. sen så har vi varit och ätit på någon resturang, vi åkte till ett ställe men där var det fullt, likaså på ett annat ställe, så vi åkte vidare. haha, snyggt. men sen hittade vi ett ställe iallafall, sen efter käket så drog vi hem, vi har snackat med engelskmän och massa, riktigt trevligt ju! haha, funderar på att logga ut snart, låta mobilen ladda klart sen ringa någon.. måste reda ut ett "tjaffs" med en person, så det blir väl och snacka lite med den, nej nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, är inte på humör för någonting just nu, ska väl in på rummet med alexandra och äta chips, hahahaha!
noooeee people, nu drar man in på vårt underbart fina rum, vi höres och synes som man brukar säääga, puss på alla, have a nice day! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0