nämen näämeeen

hejsan, förlåt för jag är så seg på att blogga, men jag har försökt ta det lite lugnt med datasittandet.
i vanliga fall kan jag sitta vid datan från jag vaknar tills jag somnar, det blir lite för mycket ibland.
så nu sitter jag kanske 3,4 timmar om dagen? alltså ah. känns ganska gött endån.. igår stack jag till pappsi efter skolan, vi drog till stan och lämnade in min mobil, sen drog vi till mc donalds, hihi trevligt :)
efter det körde pappa mig till vida, sen hela kvällen va jag med carin&bror. vi gjorde nog inte så mö.
idag vaknade jag, sen grattade jag lillebror, grattis på din dag joakim! :)(L)
sen har jag kollat film med carin, eric&linus. vi kollade på "i rymden finns inga känslor" .. alla säger den är skitpiss, men jag gillade den faktist, den va ju jätte söööt :) så jag tycker ni som gillar "knäppa" filmer ska kolla på den. :)
hihi, nu ska jag försöka fixa mig lite till, ha det bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0