never say never


helli hellu i stugan!
nu sitter jag här i köket, carin&erc pysslar om huset, alltså städar.. igår satt vi och spelade kort hela kvällen, till tvåtiden? och gissa vem som vann typ.. hela tiden? ;) jo, kungen. alltså jag! :D gick in på rummet och försökte sova, men det gick inte. så jag ringde joel på skype, han lanade typ? haha roligt! ne.. men snackade en stund med honom, sen vid 04.00 tiden? så va det någon här ute som knackade på dörren och sånt, så jag väckte carin. hihi förlåt gummsi! men blev lite skraj? eftersom vi är hemma själva, för dom andra är på Öland! så vi har varit snälla och städat, nästan hela huset idag! har har städat klart rummet och sånt, det kändes ganska bra.. nu ska jag nog gå ut en runda, det är varmt ute! ska kolla om mina skor har torkat, vilket jag inte tror.. eftersom jag dränkte dom i vatten ^^ hahaha, men ah.. ikväll drar carin & jag till emmaboda för martina skulle ha någon fest, så ska checka läget där! ha det bra, pussar :)

Kommentarer
Postat av: tiffa

JAAAAAAAAAAAAAG SAKNAR DIGGGGGGGGGGGGG!!!!<3

2011-04-02 @ 11:41:03
URL: http://jjeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0