scary

hello alla störda..
igår va jag och carin på fest i emmaboda, vi tyckte mera att det va någon slags f-fest.. ahahaha! men det va nog bara för vi är som vi är, hih.. vid typ tolv blev vi hämtade, och påväg hem trodde jag att jag skulle typ få nackspärr? don't ask me why! ah iallafall, somnade vid ett tiden, hade så sjukt ont i magen.. när man vaknade så va klockan tio ungefär, jag har aldrig sovmorgon nu förtiden, vafan... men det är nog för jag inte kan sova så bra längre.. så mycket tankar hit och dit.. spökar i huset gör det med.. sen har det hänt massa lustigt denna helgen.. fyfan.. men ahja, funderar på att skriva lite mera med dom sociala på msn nu.. sen blir det väl försöka sova? vakna imorgon vid halv 7.. yeah, skola imon ju.. blää, don't like that, omg! nä, nu är jag negativ igen :( ni får ha det så bra i veckan och hoppas ni kan sova på nätterna iaf!! fan, saknar att somna brevid någon man verkligen tycker om.. men snart så!
pussss&kraaaam fuckers /ellen.
- idag är det två veckor sedan min farfar försvann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0