skriver av mig

ja, jag kände för att skriva av mig lite här på bloggen, för idag har min dag varit lite sådär uppe&ner.. den började superduper bra, och slutade lite sämre, men så ser mina vardagar ut nu förtiden.. på svenskan satt jag och felicia längst ner i ett hörn och typ dampade, hahahah. vi kollade på rasken's oh vi kollade faktiskt mkt på filmen, men efter varje mening så la vi någon kommentar.. hihi tror inte våra söta klasskompisar gillade det eftersom dom kollade bak på oss 24/7.. men det är sånt man får ta! eller hur felicia? ;) tihihi.. efter plugget drog jag hem, sen städade jag klart mitt rum, och sen har jag bara lyssnat på musik och varit allmänt social på msn! nu strax ska jag lägga mig under täcket och leta upp min penna&mitt block, sen ska jag skriva lite.. skriver mest om personer jag älskar och sånt jag saknar, idag har en person fått mig att insé hur mycket, jag saknar henne.. har också tänkt efter på allt vi två hade tillsammans, alla otroligt fina minnen, alla galna stunder med dig, alla skrattanfall vi alltid fick , du va verkligen min allrabästavän.. vi va som tvillingar, du va som min riktiga syster.. i ett år och lite mera höll det mellan oss två, sen började allt detdär jobbiga, bråk och skit.. ovänner blev vi.. och det slutade inte så bra heller.. jag bytte skola och jag har vissa stunder ångrat att jag bytte, men jag bytte mest för jag inte orkade alla elaka pissmänniskor.. hjärtat, kom ihåg att jag älskar dig fortfarande lika mycket nu som då! jag tänker på dig varje dag, tänker på oss.. våra galna påhitt.. jag har massa bilder i telefonen på oss.. dom bläddrar jag också igenom då&då.. hihi.. i love you hunnnn! <3
/ellen.

Kommentarer
Postat av: hanna.

<3!

2011-04-11 @ 13:32:10
URL: http://hannajennieturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0