underbar

hejsvejs bloggen, idag vaknade jag upp runt kvart över 6, halv 6. va inte alls trött eftersom jag somnade vid 9 i måndags, jag va hemma från skolan i måndags eftersom jag inte mådde bra! idag blev det somsagt skolan, första lektionen va bild, satt oh snackade med julia, sen drog jag till slöjden och hon till hkk'n. slöjd är nog det segaste på hela veckan, men idag va det ganska roligt med träslöjd! efter träslöjden blev det sy.. usch.. don't like that stuffs! haha, min engelska! sen blev det lunch, satt o käkade fisk med jullibulli :D sen efter en stund kom lilla denny och gjorde oss sällskap! hihi :) sen hade vi rast och då satt man vi skåpen med denny, julia och felicia.
haha vi hade lite skojsigt med julias kryckor, (haha klant som hoppar på kryckor) mohaha.. sen blev det samhälle, matte, och sen idrott, hahahahah fan, bästa idrotten på länge! jag, julia och felicia kom ju på att man kunde kolla vad som fanns i "bänkarna"  och där i hittade vi kondomer, haha. så ye, nu är man ett par såna rikare (y' det va awesomäää! hahaha, efter skolan tog jag och felicia sällskap med varandra till vm. alltid lika trevligt att prata med den cheyen :* asså nä, nu ska jag nog.. gå.. och.. städa klart! sen.. packa.. eftersom jag typ drar till hovet imorgon efter skolan för att träffa bror&daddii, sen hämta min saknade mobil som tydligen va klar :o
hihihih, ha det bra. puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0