du kom som en vind

hejsvejs, idag har jag varit ganska seg, varit med linus hela dagen, vi har bara kollat tv. sen vid 5 tiden kom mamma och vi drog hem, sen blev det fixa rummet lite, sen gick jag ut och gick en runda. ganska gött att bara vara själv så man får tänka ifred, pratade med mig själv förut, och det va riktigt skönt att prata ut, sen gick jag ennu en gång med lillebrorsan. gick och sjöng, hah. efter de drog jag in och lyssnade på musik. + jag hatar spotify.. dom har begränsat lyssnandet.. fuck.. igår var det ju valborg, gjorde inte alls mkt.. va med carin, linus&eric.. vi va i skruv en runda..
sen drog carin och eric till vida, tråkigt.. men dom skulle ju på folkrace och jag fick inte hänka eftersom jag skulle på konfan .. men nu har jag gått alla gånger .. fett bra! nu ska jag snart sova, imorgon blir det lågstadiet, (prao). hihi!
ha det super i veckan, pussssen / ellenn
- okej, jag ska försöka glömma -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0