jag förlorar

hej svejs bloggen, idag blev det upp vid halv 7, fixa lite sen dra ut till taxin, sen skruv och praoen, vi gick och kollade på kosläpp med fklass, 1-2. gutt ju(: sen efter praoen tog jag taxin med maja&vilma, vi drog och kollade på fåren medans taxigubben körde och lämnade alla andra ungar, sen hämtade han upp oss. stack hem, duschade, sen drog jag till lessebo till carin, vi drog på vårkonsert, bikupans kör sjöng, så söta så :) hahah. sen träffade man timmy, kevin&sultan, hah. sen kom uno och hämtade mig, har inte gjort så mkt mera, provat kläder tills imorgon, haha.
nu ska jag snart sova, sen imorgon blir det praoen igen, orkar inte.. hahaha.. men måste ju! ni får ha det bra, pussarrrrrr!
10 dagar kvar, tagga satan! licenstagning.. jag är nervös .. hahaha ..
min fina vän där på bilden! puss
hannaströmholm♥

Kommentarer
Postat av: haanna

du är fiiinast :*

jagälskardig. <3

2011-05-05 @ 17:55:28
URL: http://hannastromholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0