lördag

hejsan bloggen, igår var det fredag och det blev att vara ute med hanna och dea, vi satt och diskuterade lite skit, haha. sen vid halv ett drog jag hem? somnade vi ett, halv 2.. vaknade vid 9 av att emil kom inklampades på rummet och sa att det luktade kärring i hela huset, haha! vid 12 drog pappa, jag, emil, petra&anna till stan, fick en ny platttång av farsan, eftersom min andra gick sönder, haha.. men det blev en likadan, sen köpte vi en tröja, hih.
tack farsan ennu en gång! sen drog vi hem vid halv 4 kanske klockan va? när jag kom hem så somnade jag i sängen direkt, vaknade i omgångar, mådde inte bra asså. låg och hostade, snöt mig hela tiden, och hade ont i magen, sen kände jag att jag hade feber och det har jag fortfarande, det är helt tungt i kroppen.. usch fy.. va ute en stund förut och träffade hanna&dea igen, sen drog jag hem vid halv 11, haha :) nu sitter jag och dunkar världens bästa låt!
a year without rain - selena gomez! käääääääärlek!! haha, nu ska jag sova igen, imorgon blir det att åka med bröderna och farsan och kolla när dom ska tatuera sig, NAJZ! :) ha det super, pussar / belleeen

fjortisbilden bjuder jag på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0