min helg kortfattat

jag ber ännu en gång om förlåtelse att jag inte bloggat på ett tag, men jag orkar inte. inte kul att blogga när typ ingen läser eller kommenterar mina inlägg, haha. iallafall..
fredag - skolan, efter skolan va jag en stund med emelie, denny,felicia&sophie på stationen, sen gick mitt tåg till lessebo, träffade på eric adolfsson på tåget, så snackade med honom tills jag va i lessebo, sen gick jag till konsum och carin kom dit, vi gick upp till skolan & träffade folk, khoen, timmy, hanna, sara m.m.. sen drog vi till carins bror, träffade på två söta småbarn i de huset, haha. sen vid 4,5? kom pia och körde hem oss till vida, eller tja, carin övningskörde & de gick faktiskt bra för henne, haha jag är iallafall säker när jag åker med henne ;)
när vi kom hem så gjorde vi inte så mkt,hahaha..
lördag - vaknade vid 7. fixade mig klar, sen drog vi till folkracebanan, vid 8 så blev det kursen i tre timmar, fick två "pauser" sen efter kursen så blev det uppkörning, när det väl blev min tur så sket sig allt.. hahaha, jag failade totalt.
men ahja, skitsamma, jag klarade det iaf ;) är lite usel på att köra i typ slow motiooon! (a) råkar bara trycka lite för mkt på gasen, hahahahaha... hela jag är fail!! sen städade jag hela mitt rum när jag kom hem, carin hjälpte mig, hihi.. sen drog vi till lessebo, där fixade jag mig lite, sen drog carin, eric, tony, sandra & jag till stan för någon bilträff typ. sen slutade det med att vi plööötsligt va i vislanda ;) haha.. inte så kul att mitt hjärta började krampa igen .. ): blev rädd faktiskt ..
sen åkte vi hem, somnade direkt när jag va hemma ..
söndag - konfaaaaaaaaa! vaknade vid åtta? fixade lite, sen drog jag till kyrkan med hela mitt pick&pack.
det blev att öva lite, sen byta om & fika, men jag åt ingenting, va så nervös. men sen blev det gå upp till kyrkan när klockorna ringde, sen körde vi bara på med våran "uppvisning" eller vad man ska säga? de gick super bra tkr jag :) men det är lite deppigt att de aldrig mera kmr bli som förut :( varje torsdag&sånt?.. uscha.. men men..
efter konfan va klar, så blev de att krama de flesta, och fick blommor av vår gamla lärare jonas, värsta gulligt att han kom dit ju! :) sen drog hela "släkten" hem till mig, vi åt,fikade och öppnade "paket".. fick 3000 kronor&tre jätte gulliga halsband, looove! sen har det inte hänt så mkt mera idag.. nu ska jag plugga, ha de bra. pusssss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja de var ju en händelserik helg..eller hur! Puss.

2011-05-16 @ 17:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0