skriver lite här

heysveys blåggen :)
idag har jag varit på praoen, gjorde inte så mkt, vi åkte in till stan för att kolla på teater typ? de va väla nice :)
sen efter den va slut gick vi på mcdonalds, huhu. sen drog dom hem, och jag stannade kvar eftersom jag skulle till tandläkaren, efter jag varit hos tandis, så drog jag och köpte klänningen till konfirmationen, hihi sen köpte jag smink, det behövdes verkligen ska jag säga dig, heh! drog hem till vida, sen drog jag till skruv och hämtade min väska sen bar det åt mot hovmantorp, sen när jag kom hem så provade jag mina folkracekläder som kom igår? hhehe, asnice!
overall,hjälm,balaklava,handskar,skor&nackskydd, fett nice ju! :) sen pratade jag lite med brorsan min, vid åtta? drog jag ut och träffade dea däck & hanna panna, vi satt vid skolan och pratade lite, hehe. sen träffade vi arvid&hampus, haha. friska killar dedär ;) sen drog hanna&dea hem, jag med.. ska väla dra ut och träffa dom snart igen, dom skulle bara käka, heh. men nu funderar jag på om jag ska ta en alvedon för har så jäkla ont i huvudet och munnen, (spänt tandställningen idag) sen ska jag väl sätta igång någon film, ? vi får se :) ha det superduper, puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0