trött

hejhejbloggen.
igår va det onsdag? först blev det skolan, mådde piss hela dagen. eftersom jag hade så jäääklans ont i magen, drog iallafall hem vid 14.22.. sen blev det 15.15 bussen med linnéa, trevlans! när jag kom hem så käkade jag lite, sen kom sandra, amelia, carin&tony.. vi va i stallet nstan hela tiden, hah. carin & jag kom på värsta grymma låten, uscha. ni skulle bara höra vilket damp vi hade, sen tog vi mongosnygga bilder. HAHA! jäla cepe.. vid 22 tiden? kom mamma&dom med min lille ponny, så fin va hon! jag lastade ut henne och släppte in henne i hagen, drog hem sen.
somnade så jäkla fort, uscha.. vaknade vid 6 av att carin knackade på min dörr :( uscha.. ville ju sooovaa...
blev upp & fixa sig, sen ner till stallet & sen skolan, efter skolan så blev det snacka en stund med julia & andy.. sen drog julia hem, och andy gick på lektion, dissarnnnaaa.. så jag drog och väntade på uno.. sen kom jag hem, käkade sen drog jag ner till stallet, fixade min lilla prinsessa och sen blev det att rida, ååh.. så fin&duktig va hon.. jag älskar redan den hästen!! efter ridturen så blev det att följa med maja,vilma&emilia och kolla när dom red på ridskolan, de gick väl bra för dom, :) sen har jag inte gjort så mkt mera, bara drygat.. nu ska jag nog sova, har fruktansvärt ont i min mage just nu så jag vill bara döda mig själv, hah.. men sovgott&godnatt!
sabina jumper&ellen jörgensen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0